Pengar Online!


Jag presenterade mina inkasserade pengar från enkätundersökningar senast den 7 oktober för tre veckor sedan då jag har valt att göra mina mätningar mellan den första och sista varje månad istället. En annan förändring som skett är att jag har slutat göra enkäter hos Toluna, iSayGlobaltestmarket samt Åsiktstorget. Jag har registrerat mig hos ytterligare tre hemsidor som jag presenterar nedan. 


Blocket

På blocket har jag under de senaste tre veckorna skrapat ihop 14 kronor.

SF

På SF har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 58 kronor.

Allt om mat
På Allt om mat har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 14 kronor.

Triaba
På Triaba har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 5 kronor.

Shop panel
På Shop panel har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 28 kronor.

 __________________________________

Jag har under de senaste tre veckorna lagt ner väldigt lite tid på att göra enkätundersökningar. Jag har varken haft lust eller motivation, men några kronor har jag ändå hunnit tjäna ihop, sammantaget under en månads tid har det blivit 119 :-. Alla dessa hemsidor är även kopplade till OpinionAPP. 

Tidigare inlägg:
September: Pengar Online!
Augusti: Pengar Online! 
Juli: Pengar Online!
Juni: Pengar Online!
Maj: Pengar Online!
April: Pengar Online!
Mars: Pengar Online!
Februari: Pengar online!
Januari: Tjäna pengar online?
__________________________________


Jag har valt att varje investeringsbar summa ska läggas in i fonden Swedbank Robur Access Global på investeringssparkontot. Under augusti månad kunde jag inkassera en mindre summa som direkt sattes i arbete.

Som det går att sammanställa från listan nedan så har jag hittills under året hunnit inbringa 1467,55:-. Det är i snitt 146,75:- i månaden sedan årets start.


  • Oktober 241,50:-
  • September 120,66:-
  • Augusti 139,97:-
  • Juli 193,78:-
  • Juni 533,23:-
  • Maj 0:-
  • April 138,41:-
  • Mars 0:-
  • Februari 100:-
  • Januari 0:-

Fondens utveckling: 

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Det går i vågor med intresset.

    Jag kan tipsa om en sida, som inte är knuten till OpinionAPP.
    Mobrog. Den har gett mig 150 kr på ca 2 månader. Det är rätt bra med tanke på att jag haft en inaktiv period också.

    Om du ger mig din mail kan jag bjuda in dig och då får du 10kr direkt annars går du bara in på Mobrog.com och reggar dig.

    Denna tycker jag är bäst just nu. Finns en egen app att ladda ner till mobilen också.

    Mvh PB?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Just nu kommer jag inte skriva upp mig på fler paneler, men kommer definitivt skriva till dig om det blir aktuellt :-)

      Mvh,

      Radera
  2. Bra jobbat. Jag har själv börjat med panelundersökningar men sjukt jobbigt att svara på alla profilfrågor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det stämmer. På mina senaste registreringar så har jag knappt fyllt i mina profilfrågor till hälften ens.

      Mvh,

      Radera
    2. Det är inte hela världen. Du kommer få enkäter ändå men risken är större att du inte passar målgruppen då.

      Mvh PB?

      Radera