Pengar Online!


Det har nu gått ännu en månad sedan jag senast uppdaterade mina inkasserade pengar från enkätundersökningar onlineJag har under månaden (8 april- 7 maj) samlat ihop poäng hos dessa olika undersökningssidor och nedan presenterar jag vad det motsvarar i faktiska kronor.  

I förra månadens inlägg har jag med mer information kring varje hemsida. Pappabetalar? skrev för ett tag sedan ett väldigt bra inlägg med så mycket som 30 olika tips på paneler som betalar ut kontanter. Kika på det här om du är intresserad. 

Toluna 
Antal tjänade poäng under månaden blev 23.945 vilket motsvarar cirka 55 kronor.

iSay
Antal tjänade poäng under månaden blev 450 vilket motsvarar cirka 39,50 kronor.

Globaltestmarket
Antal tjänade poäng under månaden blev 390 vilket motsvarar cirka 31,50 kronor.

Åsiktstorget
Antal tjänade poäng under månaden blev 345 vilket motsvarar 34,50 kronor.

__________________________________

Sammantaget under en månads tid har jag tjänat ihop poäng som motsvarar cirka 160,50:-. Dock har jag ej har löst ut alla poäng till Paypal än. Poängen som jag faktiskt har omvandlat till pengar presenterar jag nedan i en punktlista. 

Tidigare inlägg:
Mars: Pengar Online!
Februari: Pengar online!
Januari: Tjäna pengar online?
__________________________________

Jag har valt att varje investeringsbar summa ska läggas in i fonden Swedbank Robur Access Global på investeringssparkontot. Under april månad kunde jag inkassera en liten slant som direkt sattes i arbete.
  • Januari 0:-
  • Februari 100:-
  • Mars 0:-
  • April 138,41:-

Fondens utveckling: 


5 kommentarer:

  1. Spännande och kul idé! Hoppas du fortsätter med dina åsiktsundersökningar:-)

    Med vänlig hälsning,
    Alex

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Min tanke är att göra detta ett tag för att sedan utvärdera om det är värt mödan :-)

      Tack för kommentar // Frilans

      Radera
  2. Vet inte varför jag blev Familj och pengar. Skumt.

    SvaraRadera
  3. Min förhoppning är att pengarna då skall ha växt till sig till en go slant, det får tiden utvisa!

    Yes, jag dubbelkollade nu och även jag såg att länken inte syntes men det är fixat nu.

    Tack för kommentar // Frilans

    SvaraRadera
  4. Med tiden på sin sida ska det nog gå bra.
    Ska verkligen bli spännande att följa!

    SvaraRadera