Investeringar - November

Varenda krona av mitt sparande har fortsatt att gå till kontantinsatsen till ett framtida hus. Trots att 10.000 kronor sparades till kontantinsatsen kunde jag ändå investera för över 2500 kronor, vilket jag är både nöjd och förvånad över! 

Mina utdelningar i Kapitalförsäkringen under månaden räckte till 9 stycken andelar i XACT Norden Högutdelande, vilket blir ett trevligt tillskott i mitt projekt: "snöbollseffekt i snöbollseffekten"

Månadens inköp ökar mina årliga utdelningar med cirka 127,65 kronor baserat på 2020 års siffror.  
                              

Investeringssparkonto

Kapitalförsäkringskonto




Fondkonto



Investeringssparkonto - 1219:-
Kapitalförsäkringskonto -1067:-

Fondkonto - 300:-

Totalt investerat: 2586:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar