Investeringar och sparande - September

Jag har genomfört en del förändringar i portföljen under månaden som varit. Jag har sålt både Kinnevik och NCC, samt tagit in 3M. Jag redogjorde försäljningarna här och här. Jag kommer därför inte ta med köpen från den 18/9 samt 23/9 i beräkningen när jag sammanställer månadens siffror nu. 

Jag har för övrigt uppnått mitt kortsiktiga mål om att investera 20.000 kronor i samtliga av mina månadsutdelare. Mina utdelningar i Kapitalförsäkringen kommer förhoppningsvis täcka ett köp i månaden i mitt projekt: "snöbollseffekt i snöbollseffekten"

Månadens inköp ökar mina årliga utdelningar med cirka 1019 kronor baserat på 2018/2019 års siffror samt dagens växelkurser.                                                                 



Investeringssparkonto

Kapitalförsäkringskonto


Fondkonto








Investeringssparkonto - 6414:-
Kapitalförsäkringskonto - 9787:-

Fondkonto - 0:-    


Totalt investerat: 16.201:- (varav 170,39:- i kredit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar