Pengar online!








Det har nu gått ännu en månad sedan jag senast uppdaterade mina inkasserade pengar från Åsiktstorget. Förra månaden kom jag upp i en summa om 63 kronor och jag skrev då ett inlägg Tjäna pengar online? som mer detaljerat beskriver vad Åsiktstorget är och hur det går till. Under februari månad lyckades jag komma upp i summan 68,50 kronor.
 

__________________________________

Från den 8 februari till den 7 mars ser sammanställningen av antalet genomförda enkäter ut såhär: 

  • 9 st. 5 poängare
  • 10 st. 20 poängare
  • 7 st. 40 poängare 
  • 1 st. 60 poängare
  • 1 st. 100 poängare

Frågeformulären som har gett 5 poäng har tagit max 30 sekunder att göra, 20 poäng har tagit cirka en kvart att göra, 40 poäng cirka en halvtimme, 60 poäng cirka 45 minuter och 100 poäng cirka 60 minuter. Jag måste dock säga att det är en aning missvisande då vissa enkäter tar längre tid än vad de utger från början. 

Som det går utläsa av sammanställningen har jag i genomsnitt gjort cirka 1 undersökning per dag som i snitt motsvarar ungefär 16,10 min/dag. 
__________________________________

  • Januari 63:-
  • Februari 68,50:-

Jag har valt att varje inkasserad hundralapp ska investeras i fonden Swedbank Robur Access Global på investeringssparkontot och under februari månad kunde jag hämta hem min första hundring.

Fondens utveckling: 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar