Investeringar - Mars

Nytt från föregående månad är ett nytillskott i min portfölj döpt till Tillväxtkontot, jag skrev ett inlägg om det här. Jag har en vision om att få pengarna i detta konto att växa till 100.000 kronor. Det är en smått orealistisk dröm känns det som, men ändå en rolig! Jag har gett mig själv obegränsat med tid för att uppnå detta. 

Annars har hela mitt månadssparande i vanlig ordning gått till kontantinsatsen för ett framtida hus. 

Månadens utdelningar från min Kapitalförsäkringen räckte till 8 stycken XACT Norden Högutdelande, vilket blir ett trevligt tillskott i mitt projekt: "snöbollseffekt i snöbollseffekten"


Kapitalförsäkringskonto

Tillväxtkonto

Fondkonto



Investeringssparkonto - 0:-
Kapitalförsäkringskonto - 1035:-
Tillväxtkonto - 10.000:-
Fondkonto - sålt 7716:-

Totalt investerat: 3319:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar