Preem Mastercard


















Återbäringen för februari, mars och april mottog jag en tid tillbaka i form av en check i brevlådan. Checken går att lösa in via nätet direkt till kreditkortet.

Summan av min fjärde utbetalning visar 86 kronor. Jag har nu haft kortet i ett år och har sammanlagt sparat en avgiftskostnad på 250 kronor (från mitt tidigare Mastercard) och samtidigt tjänat 359 kronor på mitt nya kort. 

Den 31/12 mottog jag dessutom en tillgodoränta på 19,20 kronor. Varje månad har jag innestående pengar på kortet som jag för över vid löning och för dessa pengar får jag ränta.  

Totalt har jag alltså sparat och tjänat 628,20 kronor under föregående år. 

Vill du läsa om tidigare uppdateringar eller varför jag bytte till Preem Mastercard går det bra att klicka här.

1 kommentar:

  1. Grymt!
    Istället för att betala 250kr för ett debitkort har du alltså fått över 600kr. Perfekt att slänga in dem på börsen. 600 extra, bara sådär är ju superbra!

    Pappa betalar? - Bloggen om privatekonomi

    SvaraRadera