Investeringar och sparande - Juli

Det har blivit många köp i Handelsbanken och det är inte omöjligt att jag fortsätter att öka under kommande månad. Det köp som sticker ut en aning är Nokia som jag tyckte var billig i början av månaden. Jag har även följt min kortsiktiga plan om att öka i mina månadsutdelare. 

Mina fondköp rullar på som vanligt, 1000 kronor i månaden. Under månaden har det inte blivit några köp i projektet "snöbollseffekt i snöbollseffekten"

Månadens inköp ökar mina årliga utdelningar med cirka 755,95 kronor baserat på 2018/2019 års siffror samt dagens växelkurser.     

Investeringssparkonto

Kapitalförsäkringskonto


Fondkonto


Investeringssparkonto - 6482:-
Kapitalförsäkringskonto - 5747:-

Fondkonto - 1000:-


Totalt investerat: 13.229:- (varav 28:- i kredit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar