Pengar Online!


Det har nu gått ännu en månad sedan jag senast uppdaterade mina inkasserade pengar från enkätundersökningar onlineJag har under månaden (8 augusti - 7 september) samlat ihop poäng hos de olika undersökningssidor som visas nedan och vad det motsvarar i faktiska kronor på ett ungefär.  


Toluna 
Antal tjänade poäng under månaden blev 13 520 vilket motsvarar cirka 32 kronor.

iSay
Antal tjänade poäng under månaden blev 225 vilket motsvarar cirka 19 kronor.

Globaltestmarket
Antal tjänade poäng under månaden blev 250 vilket motsvarar cirka 21 kronor.

Åsiktstorget
Antal tjänade poäng under månaden blev 170 vilket motsvarar 17 kronor.

Blocket

På blocket har jag under de senaste veckorna skrapat ihop 24 kronor.

SF

På SF har jag under de senaste veckorna gjort enkäter för 32 kronor.

 __________________________________

Sammantaget under en månads tid har jag tjänat ihop poäng som motsvarar cirka 145:-. 

Jag har under månaden bytt jobb och arbetar härmed 100% mot tidigare 70%. Jag har därför inte samma tid med panelundersökningarna som när jag arbetade nätter och hade flera timmar över, dessutom på arbetstid. Med det sagt är jag ganska säker på att avsevärt mycket mindre tid kommer att avsättas för att göra enkätundersökningar i framtiden. 

Tidigare inlägg:

Juli: Pengar Online!
Juni: Pengar Online!
Maj: Pengar Online!
April: Pengar Online!
Mars: Pengar Online!
Februari: Pengar online!
Januari: Tjäna pengar online?
__________________________________

Jag har valt att varje investeringsbar summa ska läggas in i fonden Swedbank Robur Access Global på investeringssparkontot. Under augusti månad kunde jag inkassera en mindre summa som direkt sattes i arbete.

Som det går att sammanställa från listan nedan så har jag hittills under året hunnit inbringa 1105,39:-. Det är i snitt 138:- i månaden sedan årets start.


  • Augusti 139,97:-
  • Juli 193,78:-
  • Juni 533,23:-
  • Maj 0:-
  • April 138,41:-
  • Mars 0:-
  • Februari 100:-
  • Januari 0:-

Fondens utveckling: 

2 kommentarer:

  1. Ändå rätt skapligt med pengar från undersökningarna... Bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!

      Absolut, det är pengar som jag annars inte hade haft på kontot. Även om det känns tradigt att göra enkäterna så är det värt nu när jag ser tillbaka på det.

      Tack för kommentar!

      Radera