Shout-out till några Bloggare












Jag har i några år läst och följt ett antal bloggar inom sparande och ekonomi på deras resa. Många har inspirerat mig och gett mig både kunskap och mod till att själv våga investera. Jag har dock hängt med och sett på från sidlinjen utan någon större interaktion. Sedan jag själv bestämde mig för att skriva om min resa i sparandet mot ett friare ekonomiskt liv har jag märkt att min interaktion med övriga bloggare har ökat avsevärt. Jag har upptäckt att denna positiva bieffekt har varit väldigt givande och även gett mig nya bloggar att följa. 

Bloggarna nedan är de som har lagt till mig i sin lista över läsvärda bloggar på sin startsida vilket jag är otroligt tacksam över. Är det några av dessa bloggar som ni inte känner till? I så fall rekommenderar jag er att kika på dem. Jag vet inte om jag har missat någon, men ni får gärna skriva så lägger jag till er. 


Kronan till Miljonen

Slimis Investeringsblogg

Pappabetalar?

Investmentbolagsinvesteraren

Procentpanik


Bombmattan

Sparpingvin

Aktiepappa

Enkla Investeringar 

Stojko Invest

4 kommentarer:

  1. Tack för omnämnandet!
    Kul att du läser det jag skriver :)

    Lägg till funktionen att dela dina inlägg så jag kan dela detta inlägg på Twitter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren! Den funktionen är nu tillagd :)

      Radera
  2. Du har ju missat en av de allra mest läsvärda (även om alla på listan också är bra):

    Aktiepappa såklart ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha hur kunde jag missa detta?!?

      Aktiepappa är nu tillagd :)
      Tack för kommentar!

      Radera