Månadens investeringar - Januari

För tillfället har jag investerat klart i min KF, jag kommer enbart att återinvestera utdelningarna som rullar in varje månad. Det innebär att jag inte behöver göra större köp längre utan kan sprida mina inköp med en lägre summa i min ISK. 

Som ni ser blev det ganska många köp, det var längesedan som jag hade fokus på mina svenska aktier så det känns roligt! 

Mina utdelningar i Kapitalförsäkringen under månaden gav täckning för ett köp i mitt projekt: "snöbollseffekt i snöbollseffekten". Det blev 1 styck aktie i Investor.  

Månadens inköp ökar mina årliga utdelningar med cirka 431 kronor baserat på 2019/2020 års siffror samt dagens växelkurser.                                                   


Investeringssparkonto

Kapitalförsäkringskonto


Investeringssparkonto - 10.711:-
Kapitalförsäkringskonto - 512:-



Totalt investerat: 11.223:- (varav 225,75:- i kredit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar