Fortum - få 500 kr rabatt










Detta inlägg är inte på något sätt sponsrat, dock sticker jag inte under stolen med att Fortum har en smart marknadsföringsstrategi. Jag bytte för ett tag sedan från Skellefteå Kraft till Fortum för att själv få ta del av rabatten på 500 kronor. Nu tänkte jag försöka värva andra att göra likadant och mitt mål är att få gratis el för år 2020.


Hela processen är väldigt enkel och går till såhär: 

Du klickar dig vidare via min länk: 
https://tillsammans.mittfortum.se/vän/0331197eb0802028eaf4a16f62629a86

Det tar cirka två minuter och Fortum fixar hela bytet, både du och jag får 500 kr rabatt. 



















Du kan sen börja värva andra själv: 






















En bonus är ju även att det samtidigt skänks pengar till The Ocean Cleanup. Det är en organisation som jag själv har följt via deras Youtubekanal i flera år, jag själv tycker att deras projekt med att samla in plast från världens mest förorenade floder ser lovande ut. 

Här är en presentation av det projektet om du är intresserad: 
https://www.youtube.com/watch?v=KyZArQMFhQ4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar