Utdelningar - Februari

Jag insåg nu när jag skulle sammanställa mitt inlägg om månadens utdelningar att jag jag helt glömt av att uppdatera siffrorna för februari månad. Men jag antar att "bättre sent än aldrig" fortfarande håller. 

Jämför vi med samma månad föregående år har mina utdelningar ökat med så mycket som 52,23%. 

Jag har valt att räkna med den dragna källskatten (68,24:-) då jag förväntar mig att få tillbaks hela beloppet om några år.


År 2019


Aktie                                         Summa

-
Investeringssparkonto:
Akelius pref.                              160:-

Kapitalförsäkring:
Boston Pizza                             51,31:-
Realty Income                           41,69:- 
Northwest Healthcare               60,38:-
AT&T                                         175,34:-
P&G                                           72,92:-
Starbucks                                  53,52:-
Akelius pref.                               50:-
-
Totalt: 665,16:-


År 2018


Aktie                                         Summa

-
Investeringssparkonto:
Akelius pref.                             150

Kapitalförsäkring:
Boston Pizza                            47,69 
AT&T                                        50,96 
P&G                                         59,83 
Realty Income                          34,54 
Northwest Healthcare              54,99 
Starbucks                                 38,93
-

Totalt: 436,94:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar