Utdelningar - Januari

År 2021 första utdelningar har trillat in, det har skett en märkbar nedgång i januari månads utdelningar. Jämfört med förra året minskade mina utdelningar med 64,16%. Trots detta är jag inte orolig för att året ändå ska prestera åtminstone likt förra året. 

Som jag skrev för en månad sedan går det fortfarande att se hur mycket jag har rensat i min portfölj. Jag följde även upp enligt min planering om att öka (dubbla) mitt innehav i Cibus. 

Jag har valt att räkna med den dragna källskatten (43,33:-) då jag förväntar mig att få tillbaks hela beloppet om några år..  


År 2021

Aktie                                          Summa

-
Investeringssparkonto:
Cibus                                          105,78:-

Kapitalförsäkring:
Realty Income                            157,59:- 
Northwest Healthcare                131,39:- 
-
Totalt: 394,76:- 


År 2020

Aktie                                          Summa

-
Investeringssparkonto:
Klövern pref.                               170:-
Clas Ohlson                                312:-

Kapitalförsäkring:

Boston Pizza                              124,08:- 
Realty Income                            75,24:- 
Northwest Healthcare                123,29:- 
EPR Properties                          106,31:-
Disney                                         99,95:-
Union Pacific                               90,64:-
-
Totalt: 1101,51:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar