Preem Mastercard - Återbäring

















Återbäringen för maj, juni och juli fick jag i form av en check i brevlådan. Checken löser jag in via nätet direkt till kreditkortet.

Summan för min femte utbetalning visar 131 kronor. Jag har nu haft kortet i strax över ett år och har sammanlagt sparat en avgiftskostnad på 312,50 kronor (från mitt tidigare Mastercard) och samtidigt tjänat 490 kronor på mitt nya kort. 

Den 31/12 mottog jag dessutom en tillgodoränta på 19,20 kronor. Varje månad har jag innestående pengar på kortet som jag för över vid löning och för dessa pengar får jag ränta.  

Totalt har jag alltså sparat och tjänat 821,70 kronor sedan jag införskaffade kortet. 

Vill du läsa om tidigare uppdateringar eller varför jag bytte till Preem Mastercard går det bra att klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar