Pengar Online!



Det har gått ännu en månad sedan den senaste uppdateringen kring enkätundersökningarna. Det har inte blivit mycket tid över för att göra undersökningar under december.       


Blocket

På blocket har jag under de senaste tre veckorna skrapat ihop 51 kronor.

SF

På SF har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 26 kronor.

Allt om mat
På Allt om mat har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 0 kronor.

Triaba
På Triaba har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 12 kronor.

Shop panel
På Shop panel har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 13 kronor.

 __________________________________

Jag har under de senaste fyra veckorna lagt ner väldigt lite tid på att göra enkätundersökningar. Jag hade i början av månaden som mål att göra minst en enkät om dagen. Det klarade jag av de första tio dagarna ungefär och resten av månaden gjorde jag inte en enda. Sammantaget har det ändå blivit 102:-. 

Tidigare inlägg:
November: Pengar Online!
Oktober: Pengar Online!
September: Pengar Online!
Augusti: Pengar Online! 
Juli: Pengar Online!
Juni: Pengar Online!
Maj: Pengar Online!
April: Pengar Online!
Mars: Pengar Online!
Februari: Pengar online!
Januari: Tjäna pengar online?
__________________________________


Jag har valt att varje investeringsbar summa ska läggas in i fonden Swedbank Robur Access Global på investeringssparkontot. Under december månad inkasserade jag inte en enda krona. Jag hoppas att jag kan plocka ut lite pengar snart igen så att jag kan börja snitta ner min inköpskurs i fonden.

Som det går att sammanställa från listan nedan så har jag hittills under året hunnit inbringa 1681,72:-. Det är i snitt 152,88:- i månaden sedan årets start.

  • December 0:-
  • November 214,17:-
  • Oktober 241,50:-
  • September 120,66:-
  • Augusti 139,97:-
  • Juli 193,78:-
  • Juni 533,23:-
  • Maj 0:-
  • April 138,41:-
  • Mars 0:-
  • Februari 100:-
  • Januari 0:-

Fondens utveckling: 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar