Paus

Jag har sakta men säkert märkt att jag har förlorat en del av motivationen till att uppdatera inlägg rörande min portföljs utveckling. Jag misstänker att det kan ha att göra med mitt minskade sparande till portföljen det senaste året. Det är inte lika roligt att uppdatera när jag knappt köper några aktier och det blir ganska enformiga inlägg. Jag kommer därför pausa mitt skrivande, kanske gör jag sporadiska uppdateringar och att jag då och då uppdaterar mina stående flikar på bloggen. 

Allt gott till alla som har läst, på återseende! // Frilans

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tråkigt att motivationen tryter. Kom tillbaka när du känner att suget kommit tillbaka.

    Lycka till med sparandet till boendet!

    Mvh PB?

    Pappa betalar? - Bloggen om privatekonomi

    PB Surveys - Min egna panelsida, tjäna pengar på undersökningar

    SvaraRadera
  2. Jag har full förståelse för ditt beslut men hoppas ändå att du kommer tillbaka med bloggandet när tiden är mogen.

    Önskar dig allt väl och ett gott nytt 2022.

    Mvh // PP

    SvaraRadera