Pengar Online!

Det har gått ännu en månad sedan den senaste uppdateringen kring enkätundersökningarna. Jag kan minst sagt säga att jag inte har varit särskilt engagerad under november månad. Jag hoppas dock att lusten kommer att öka igen i framtiden.


Blocket

På blocket har jag under de senaste tre veckorna skrapat ihop 0 kronor.

SF

På SF har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 22 kronor.

Allt om mat
På Allt om mat har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 10 kronor.

Triaba
På Triaba har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 24 kronor.

Shop panel
På Shop panel har jag under de senaste tre veckorna gjort enkäter för 0 kronor.

 __________________________________

Jag har under de senaste fyra veckorna lagt ner väldigt lite tid på att göra enkätundersökningar. Sammanlagt har det blivit 11 stycken undersökningar, vilket innebär cirka 4 stycken var tionde dag. Jag har varken haft lust eller motivation, men några kronor har jag ändå hunnit tjäna ihop, sammantaget har det blivit 56:-. 

Tidigare inlägg:
Oktober: Pengar Online!
September: Pengar Online!
Augusti: Pengar Online! 
Juli: Pengar Online!
Juni: Pengar Online!
Maj: Pengar Online!
April: Pengar Online!
Mars: Pengar Online!
Februari: Pengar online!
Januari: Tjäna pengar online?
__________________________________


Jag har valt att varje investeringsbar summa ska läggas in i fonden Swedbank Robur Access Global på investeringssparkontot. Under augusti månad kunde jag inkassera en mindre summa som direkt sattes i arbete.

Som det går att sammanställa från listan nedan så har jag hittills under året hunnit inbringa 1681,72:-. Det är i snitt 152,88:- i månaden sedan årets start.

  • November 214,17:-
  • Oktober 241,50:-
  • September 120,66:-
  • Augusti 139,97:-
  • Juli 193,78:-
  • Juni 533,23:-
  • Maj 0:-
  • April 138,41:-
  • Mars 0:-
  • Februari 100:-
  • Januari 0:-

Fondens utveckling: 



4 kommentarer:

  1. Lusten kommer och går. Jag hade en toppenmånad under November men sämre månaden innan.

    Det som är bra är att dina tidigare intjänade kronor jobbar för dig i portföljen, även om du latar dig lite just nu ;)

    Mvh PB?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag läste ditt inlägg om det. Riktigt kul när de bra månaderna kommer från onlinepengar :)
      Alldeles riktigt som du säger, pengarna arbetar för mig i fonden, jag hoppas att det ökar på fint i framtiden.

      Mvh,

      Radera
  2. Jag är så fascinerad över att du orkar att hålla igång enkätundersökningarna! Jag har ingen motivation alls vad gäller enkätundersökningar eftersom det tar mycket tid och är dåligt betalt.

    Kämpa vidare!

    /Vimsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir mer som en tävling till slut, tålamodet ökar och jag glömmer nästan bort hur tråkigt det är. Fast bara ibland. Ärligt talat så lägger jag inte alls ner mycket tid på det just nu, men jag kommer inte sluta helt med det heller.

      Tack för kommentaren!

      Radera