Investeringar - Juni

Jag har stuvat om lite i portföljen, skalat av i två innehav, sålt av ett innehav samt tagit in två innehav. Det går att läsa om portföljändringen här

Eftersom mitt sparande uteslutande går till annat än portföljen i dagsläget så förlitar jag mig helt på ett högt kassaflöde i form av utdelningar för att kunna köpa nya aktier. Pengarna från försäljningen av Wallenstam har gått till nya innehav med en högre direktavkastning, jag kommer fortsätta att öka i dessa innehav ett tag framöver. 

I vanlig ordning gick hela mitt månadssparande till kontantinsatsen för ett framtida hus. 

Månadens utdelningar från min Kapitalförsäkringen räckte till 47 stycken aktier i Telia, vilket blir ett trevligt tillskott i mitt projekt: "snöbollseffekt i snöbollseffekten"



Investeringssparkonto


Kapitalförsäkringskonto

Fondkonto



Investeringssparkonto - 1250:-
Kapitalförsäkringskonto - 1721:-
Fondkonto - 180:-

Totalt investerat: 3151:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar