Investeringar - December

Hela mitt månadssparande går fortsatt till kontantinsatsen för ett framtida hus. Trots att 10.000 kronor sparades till kontantinsatsen kunde jag ändå investera strax över 2000 kronor.

Mina utdelningar i Kapitalförsäkringen under månaden räckte till 17 stycken aktier i Telia, vilket blir ett trevligt tillskott i mitt projekt: "snöbollseffekt i snöbollseffekten"

Månadens inköp ökar mina årliga utdelningar med cirka 41,65 kronor baserat på 2020 års siffror. Föregående år delade Telia ut 2,45 kronor per aktie och Swedbank 0 kronor. 
                              

Investeringssparkonto


Kapitalförsäkringskonto

Fondkonto

Investeringssparkonto - 1334:-
Kapitalförsäkringskonto - 582:-

Fondkonto - 300:-

Totalt investerat: 2216:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar