Utdelningar - November

Jämfört med november föregående år har mina utdelningar ökat med 15,41%, jag måste ändå säga att jag är nöjd över månadens utdelningar. Jag ser nu fram emot vårens utdelningar, men först ska december dela ut så att jag kan sammanställa helåret.

Jag har valt att räkna med den dragna källskatten (107,96:-) då jag förväntar mig att få tillbaks hela beloppet om några år..   


År 2019


Aktie                                          Summa
-
Investeringssparkonto:
Akelius pref.                              160:-
Investor                                     180:-
H&M                                          344,35:-
Svolder                                      290,25:-

Kapitalförsäkring:

Boston Pizza                              125,95:- 
Realty Income                            76,39:- 
Northwest Healthcare                123,71:- 
EPR Properties                          108,17:-
P&G                                           100,41:-
AT&T                                          185,29:-
Akelius pref.                                50:-
-

Totalt: 1744,52:- 


År 2018


Aktie                                          Summa
-
Investeringssparkonto:
Akelius pref.                              150:-
Wallenstam                               112,50:-
Svolder                                      216:-
NCC                                          260:-
Investor                                     128:-
H&M                                          315,25:-

Kapitalförsäkring:

Boston Pizza                              51,49:- 
Realty Income                            39,77:- 
Northwest Healthcare                59,43:- 
P&G                                           71,25:-
AT&T                                          107,87:-
-
Totalt: 1511,56:- 

2 kommentarer:

  1. Hej Frilans!

    Snyggt. Trevligt när utdelningarna ökar. Hoppas det fortsätter så!

    Pappa betalar? Bloggen om privatekonomi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå PB?!

      Tackar. Ja riktigt trevligt är det, t.o.m min "sämre" månader börjar nu ge högre summor vilket är nice. Ja precis, det ska bli roligt att se vad 2020 har att erbjuda!

      Radera