Semestertider

Jag befinner mig mitt i en pågående semester. Semesterlunket är verkligen något som jag kan vänja mig vid, jag trivs absolut som bäst när jag själv får bestämma över hur jag vill använda min tid. 

Jag har cirka två veckor kvar av min semester och jag har cirka två veckor kvar. Något som jag märker är hur mycket mindre skärmtid det blir när ledigheten kombinerat med bra väder infinner sig. Tyvärr resulterar det i mindre tid för bloggen, andras bloggar, börsen och panelundersökningar - dock så känns det skönt med en paus från det hela ett tag. Jag har förtroende för att min portfölj sköter sig själv, sedan försöker jag läsa ikapp alla bloggar som jag följer när jag känner att jag får tiden över till det. 

Än så länge har semestern bjudit på många sammanslutningar med vänner och middagar med släkt och familj. Även ett Lisebergsbesök och flera biobesök har hunnits med, ett bröllop, en dagsfestival på Bananpiren för alla som älskar 90-talet samt massage och floating. Planerat framgent är Skagen över dagen och en resa till Prag.

Jag hoppas även att alla ni som läser har/kommer få en bra semester! 

Hittar ni på något kul?

1 kommentar:

  1. Hej Frilans!
    Håller med om att det är svårt att hinna med bloggen under semestertid. Jag läser ikapp andra bloggar på kvällskvisten innan sovdags.
    Vi har hittat på en hel del kul. Kommer något inlägg på bloggen när tillfälle ges.

    Fortsätt njuta av semester!
    /Pappa Betalar?

    SvaraRadera