Investeringar - Maj

Under föregående månad fortsatte jag att köpa i AZN, jag äger numer 25 stycken aktier och nöjer mig så tills vidare. 

Nu är sommaren här och snart går jag på semester. Framöver innebär det mindre pengar till sparandet, färre/inga extra arbetspass samt högre konsumtionsuppgifter. Detta resulterar i färre aktieköp men också mer ledighet och möjligheten till att koppla bort hjärnan från ekonomi ett tag. 

I övrigt har hela mitt månadssparande i vanlig ordning gått till kontantinsatsen för ett framtida hus. 

Månadens utdelningar från min Kapitalförsäkringen räckte till 32 stycken aktier i Telia, vilket blir ett trevligt tillskott i mitt projekt: "snöbollseffekt i snöbollseffekten"



Investeringssparkonto


Kapitalförsäkringskonto

Fondkonto


Investeringssparkonto - 3220:-
Kapitalförsäkringskonto - 1158:-
Fondkonto - 517:-

Totalt investerat: 4895:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar