Utdelningar - December

En del pengar fortsätter att trilla in trots årets alla indragna eller sänkta utdelningar. Jämfört med förra året minskade mina utdelningar med 18,69%

Det märks att jag har rensat ganska mycket i portföljen under året jämfört med förra årets utdelningar. Jag planerar att öka en del i Cibus framgent, helt vill jag (ca.) dubbla mitt innehav, dyker det upp annat som jag vill köpa under tiden så kommer jag att göra det. 

Jag har valt att räkna med den dragna källskatten (88,96:-) då jag förväntar mig att få tillbaks hela beloppet om några år..  


År 2020

Aktie                                          Summa

-
Investeringssparkonto:
Atlas Copco                                182:-
Telia                                            325:-
Cibus                                          121,39:-

Kapitalförsäkring:
Realty Income                            306,67:- 
Northwest Healthcare                130,53:- 
3M                                              306,67:-
Telia                                            91,65:-
-
Totalt: 1313,14:-
 



År 2019

Aktie                                          Summa

-
Investeringssparkonto:
K2A pref.                                    190:-
Skistar                                        560:-

Kapitalförsäkring:

Boston Pizza                              123,70:- 
Realty Income                            74,14:- 
Northwest Healthcare                120,80:- 
EPR Properties                          105,15:-
Microsoft                                     71,39:-
Starbucks                                   78,25:-
Unilever                                      89,83:-
VF Corp                                      81,04:-
3M                                              120,72:-
-
Totalt: 1615,02:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar