Paus i Pengar Online!

Jag har upptäckt att jag inte har gjort några enkäter sedan i december förra året. Jag har varken tid eller lust sedan jag bytte till en 100% tjänstgöringsgrad på jobbet. 

Jag har därför beslutat för att ta en paus från detta projekt tills vidare. Jag hade 99 kronor som jag kunde inkassera, dock har jag fortfarande kvar 173 kronor som inte går att lösa ut. 
Jag kan tänka mig att fortsätta med detta i framtiden när jag börjar gå ner i tjänst igen.

I dagsläget kommer jag att behålla de hittills intjänade pengarna på fonden Swedbank Robur Access Global:

2 kommentarer:

  1. Kan förstå dig.
    Det är inte det roligaste jobbet, jag fortsätter när jag har möjlighet. Någon enkät i veckan blir det alltid.
    Ändå grymt att du dragit in över 1 000kr på detta!!

    Mvh PB?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev nästan 1800 kronor, som även fortsätter att öka i fonden! Det ska bli roligt att se hur det går för dig i Gratispengen i framtiden :)

      Radera